müügitingimused

Veebipoe marinte.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Marinte (registrikood__________), Asukohaga Tartumaa, Nõo, vald, Luke küla, Kase, 61614.  

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo  

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.  

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu  kauba kättetoimetamise eest.  

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.  

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. 

2. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita  nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse  ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda arve alusel

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.  

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva. 

3. Kohaletoimetamine  

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Nõo  ja lähiümbrus

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.  

Tellimus jõuab üldjuhul ostja määratud sihtpunkti kuni 72 tunni jooksul  alates müügilepingu jõustumisest. 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 5 kalendripäeva jooksul.  

4. Taganemisõigus  

Tellijal on õigus tellimusest taganeda kuni 48h jooksul enne kui tellimus üle antakse ning tasudes tellimusega kaasnenud kulud (nt. tooraine).

Vastavalt VÕS § 53 lg 2 ja 4 alusel meie e-poes 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

2) asja üleandmiseks, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi;
4) asja üleandmiseks, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada, mis on kiiresti riknev või mille kasutamistähtaeg on möödunud;

5. Pretensiooni esitamise õigus  

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,  mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.  Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe  kohustus.  

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum, temperatuur vms)

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või  asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.  

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas  vormis 15 päeva jooksul. 

Tellimuse puuduste ilmnemisel või kauba kvaliteediprobleemide korral tuleb koheselt võtta ühendust veebipoega taasesitatavas vormis , kirjeldades võimalikult täpselt esinenud probleemi ning lisades vajadusel näitlikustavad pildid.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale müügilepinguga kaasnenud tasud.

6. Vaidluste lahendamine  

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile _________ või helistada telefonil: __________.  

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik  pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.  

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.